تعریف های اساسی اصطلاحات کرتین وال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تعریف های اساسی اصطلاحات کرتین وال
نوشته شده در دو شنبه 31 شهريور 1399
بازدید : 183
نویسنده : گروه برنامه نویسی اینفوجاب

شرکت نگین شرق مشاور و مجری نمای اسپایدر ، نمای فین گلس ، نمای اسکا لایت ، نمای اورلب ، نمای فریم لیس و نمای کرتین وال است. در رابطه با قیمت نمای کرتین وال مازندران اگر مشاوره و یا سوال دارید می توانید با شماره تلفن  09155119497 تماس حاصل فرمایید . 

متریال و اجزای نمای کرتین وال

متریال و اجزای یک سیستم کرتین وال میتواند در دسته بندی های مختلفی قرار بگیرد. اما یکی از روش های دسته بندی آن به صورت زیر است:

نوع دیوار : استاندارد، سفارشی

نوع نصب: استیک، یونیتایز و موارد دیگر

نوع پوشش: پوشش بیرونی سفارشی، پوشش یونیتایز، پوشش بیرونی سیلیکونی یا SSG

قیمت نمای کرتین وال

 

قیمت به ریال

واحد

       قیمت نمای کرتین وال

000/500/8

هر مترمربع

اجرای نمای کرتین وال هزینه زیر سازی ؛اتصالات؛ابعاد استاندارد؛رگلاژ و ماستیک کشی و آب بندی (بدون شیشهو با خدمات مهندسی ((استراکچر نما آلومینیومی با مدول بندی استاندارد ۲۰۰*۳۰۰

 

000/850/4

هر متر مربع

اجرای نمای کرتین وال هزینه زیر سازی ؛اتصالات؛ابعاد استاندارد؛رگلاژ و ماستیک کشی و آب بندی (بدون شیشهو با خدمات مهندسی (استراکچر نما فلزیبا مدول بندی استاندارد ۲۰۰*۳۰۰

 

 

قابل توجه جامعه مهندسین، انبوه سازان، برج سازان، آرشیتکت ها و معمارین عزیز، نگین شرق  برای شما تخفیف همکاری لحاظ کرده است.

 با توجه به نوسانات بازار  لطفا جهت استعلام قیمت نمای کرتین وال مازندران و مشاوره رایگان با شماره  09155119497   حاصل فرمایید. (مدیر فروش اقای مهندس محمدی )

خدمات شرکت شامل موارد زیر می باشد:

گارانتی شکست ،طراحی، اندازه گیری، نصب و کرایه حمل و اتصالات می باشد.

قیمت ها بدون هزینه ارسال بوده و هزینه ارسال با توافق طرفین خواهد بود. 

 مراحل نصب کرتین وال

اجرای نمای  کرتین وال پس از مشخص شدن نقشه نما و محل قرارگیری ستون های عمودی  , پس از علامت گذاری و شاقول و ترازبودن محل قرارگیری لامل, بست هایی بسیارقوی به نام براکت که در دو نوع آلومینیومی آهنی میباشد, به پودرها و دیواره ها در امتداد لامل روی هر پودر نصب میگردد.عملکرد براکت ها شبیه کلیپس بوده و دو طرف لامل را فرا میگیرد روی براکت ها محل پیچ قرار دارد که به صورت بیضی شکل یا لوبیایی بوده که با سوراخ کاری روی لامل پیچ و مهره میشود.

درلامل های عمودی به دلیل جلوگیری از اننقباض، انبساط و لرزهای سازه های دو حرکت انجام میشود.

اولین کار نصب براکت با جای پیچ ها ی لوبیایی بوده که باعث حرکت حدودا” یک سانتی متری به جلو و عقب سازه میشود و دیگر اینکه ستون ها عمودی در هر پودر فاصله ای یک سانتیمتری با لامل پایین و بالای خود داشته که به صورت کشویی باهم حرکت کرده و میتوان گفت با این حرکت کشویی لامل های عمودی هرطبقه برای خود حکم واحد دارد و طبقات فشار و وزنی بروی هم ندارند فاصله یک سانتیمتری بین هر لامل عمودی از داخل پشت پودر و از نما پس از نصب شیشه مشخص نمی باشد.

پس از نصب لامل های عمودی نوبت به لامل های افقی بوده که لامل های افقی توسط بست هایی ثابت و یا کشویی که از قبل روی لامل های عمودی نصب گردیده, به ستون های عمودی نصب میگردد.

مهمترین عامل قیمت نصب مربوط به تراز بودن لامل های عمودی می باشد.

در خریدهای عمده و صادراتی قیمت ها قابل مذاکره می باشد.

شرکت نگین شرق نمای کرتین وال مازندران اگر مشاوره و یا سوال دارید می توانید با شماره تلفن  09155119497 تماس حاصل فرمایید .

 

 



:: موضوعات مرتبط: معماری , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: